Söndag.

Muse - Supermassive Black Hole


Bra Oliv, du har lyckats vända på dygnet igen! Vaknade klockan 12 och har dåligt samvete. Imorgon ska jag ställa klockan så att jag kliver upp normal tid. Har i alla fall ätit "frukost" och plockat undan lite den senaste timmen. Nu sitter jag och lyssnar på musik, love love love. Låten ovanför är grym och är även ett soundtrack till Twilight, ni vet när dom spelar baseball?

Hade tänkt att fota idag, men nu missar jag ju när solen står högst igen... Men jag är ledig hela veckan så jag kan nog hinna ut en annan dag :P Och i veckan hoppas jag att de ringer från JC och säger att de fått in mina byxor.

Ska sminka mig med Avatar tema nu tror jag... Blir spännande, har inte riktigt bestämt mig hur jag ska gå till väga. Men det blir nog ballt ^^ Bilder kommer såklart!

Kommentarer
Postat av: Pinch

Hej! måste säga att din toppbild var sjukt fin! :D jag gillar din blogg och du är väldigt duktig på att sminka ;)

2010-01-10 @ 15:58:54
URL: http://pinch.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0