McFriends.

Idag har jag blivit brutalt mobbad av M & M på jobbet :( Så nu tycker vi synd om mig lite och går med i McFriends som jag startat. Ni som vill vara med kan skriva en kommentar till det här inlägget.

Hahahahhaha!

Nä fyfan... Dagen har sagta men säkert rört sig framåt och jag kom tillslut hem. Har nyss ätit ravioli, så sjukt jäkla längesedan jag åt det. Smaskens! Imorgon skulle jag ju som sagt jobba 10-13 men ska istället jobba 09:30-18 eftersom alla nissar på jobbet är sjuka. Kind of. Mer timmar till superfriska Oliv! :D

Hm... Nu ska jag och Dado se på Men Who Stare At Goats (tror den hette så). Yeye...

(ursäkta om jag är trååååååååkig. vill lägga upp en miljon bilder och grejer men jag är så pigg när jag kommer hem från jobbet och dessutom har jag inget intressant att skriva. jobb - mat - sova typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0