Vååår <3

Idag använde jag min vårjacka för första gången i år! Det kändes helt fantastiskt. Det kanske är liiite för kallt egentligen, omkring 5 plusgrader men det blåser. Men jag gick ner till Coop och kånkade hem på två tunga kassar så jag hade dött av värmeslag i min tjockjacka... :P Skulle suttit fint med solbrillorna också, men jag kan ju faktiskt inte ha dom samtidigt som glasögonen och linserna vill jag inte slösa på (inte så rik tjej). I morse gick jag på en promenad och då sken solen som aldrig förr, så jag trotsade blindheten och tog på min solglasögon utan linser. Det är lite jobbigt, speciellt delen i skogen. Höll på att trampa i hundskit hela tiden för jag trodde det var kottar eller bara marken som tittade fram helt enkelt.

Ikväll kommer Sandra och eventuellt några filurer till och tittar på film! Tänkte faktiskt baka en fabolös morotskaka nu, det gillar dom säkert. Och tidigare innan jag gick och handlade tittade igenom kylen insåg jag att vi har väldigt mycket mörtter. Men sååklart glömde jag att köpa både gräddfil och dip... Får helt enkelt besöka Coop en gång till, men det blir efter mitt kakbak!

Yeyeee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0