Bilder och nattprat



Här är två bilder till som jag knäppte på våran lilla fotorunda. Sedan var det nog inga fler bilder som blev speciellt bra, ska kolla igenom en extra gång så kanske det kommer upp någon till så småningom! Om inte annat så kommer det nog lite bilder imorgon, för då ska Dado och jag ut och fota igen! Roligt!

Kände mig alldeles för kreativ ikväll, om man nu kan känna sig så. Har suttit och redigerat en del och tittat på många bilder. Lyssnat på musik och funderat på vad jag vill fota imorgon. Och helt plötsligt ät klockan snart två. Min säng är obäddad och det känns jobbigt att behöva bädda, nu när jag kom på hur trött jag är. Och imorgon får jag inte sova till när jag vill heller, ska kliva upp vid nio för att göra mig klar för en sväng på stan med Dado, innan vi ska fota.

Kanske ska leta fram lite sängkläder så att jag kan sova nu då?

Kan också skriva att min bloggdesign har gått mig på nerverna, så jag börjar om på nytt. Därför är det lite fult och stökigt just nu...

Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0