Blood

Det blev utgång igår! Jag, Dado och Ida gick ner på stan och gick några varv. Det var ju cruising, tydligen. Fast knappt några bilar... Ja, inte för att det spelar mig någon roll, jag är inte intresserad av att titta på bilar direkt! Vi tänkte försöka komma in på Gennys med Ida, men det gick inte så vi gick vidare och såg på lite slagsmål vid Donken istället... Sedan skulle Ida hem, för hon jobbar idag, så vi följde henne en bit innan vi gick tillbaka till stan och in på Gennys. Där var det kokhett och trångt, väldigt trångt. På dansgolvet lutade jag huvudet bakåt och slog huvudet i någon annans huvud, samtidigt som någon klev mig på fötterna. Så jag lutade mig mot Dados axel för att skydda mig lite, men då fick Dado en knuff så att hans axel slog till min näsa. Jag började blöda näsblod och blodade ner Dados skjorta, så jag begav mig till baren och fick papper. Sen kom tjejen i baren fram med ett glas och frågade om jag ville ha vatten, snällt va? Kvällen avslutades med pizza på Casa och sedan en iskall promenad hem.

Hade roligt faktiskt, fast jag skulle önska lite mer utrymme! Mest synd var att Ida inte kunde komma in, det hade varit ännu roligare! Men om en vecka är hon också stor tjej, så då ska vi gå ut ;)

Idag är en såndär bakisdag, förutom att Olivia inte blir bakis. Jag ligger i pyjamas och tjocksockar, det är grått och blåsigt väder ute. Tror att jag ska gå ner på McDonald's när Ida har rast och prata lite med henne. Därför hade jag tänkt att ställa mig i duschen nu och klä mig i någon bakisoutfit, fast vi kan stryka bakis som sagt. Get it?

Mitt hår är ekkligt. Hårspray och fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0