Brumbrum

Filmen 1804 var inte så bra som jag förväntade mig, men ändå helt okej. Godiset var gott däremot! Och sällskapet var mysigt. Han sjunger väldigt bra också, speciellt i autotune ;)

Åkte moppe till stallet för en stund sedan, pappa håller på att laga Toyotan som skulle kunna tappa avgasröret när som helst. Tror att han har köpt ett helt nytt, så snart kanske man kan åka i den bilen utan att behöva skrika till varandra när man ska komunicera. Min moppe är förresten riktigt rolig att köra. Den går snabbt, är stark och låter fint. Jag orkade inte rida idag, jag gjorde maten, mockade och klappade lite på Lemon innan jag åkte igen. Känner ingen motivation. Det känns hemskt, men jag har absolut ingen lust längre. Kan ni fatta hur konstigt det känns? När det inte ens är kul? Jag hoppas att det kommer tillbaka...

Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Ska bädda sängen och plocka lite i mitt rum, kanske damsuga. Men det tar inte mer än tjugo minuter. Fota? Sitta vid datorn och logga ut och in? Gå på stan kanske... Skulle ju kunna fylla i min skatteåterbäringslapp och lämna in den. Jag får se. Stan stänger 15:00 va?

Här är två bilder jag knäppte i tisdags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0