Duktig igen

Nu har jag skrivit klart uppgiften till Internationella Ekonomin - vad duktig jag är! Ska bara skriva ut den så är den helt avbockad. Senare ska jag läsa Företagsekonomi och repetera lite. Jag är bra jag.

Förutom att plugga så ska jag ner till jobbet för att sitta med Ida på hennes rast. Stackarn, hon jobbar 12-21 idag och vi kom hem halv 4. Sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske plocka lite i mitt rum och fundera på vad jag ska ha med mig imorgon. Vi har ju fått vårat schema nu så nu blir det "vanliga" dagar. Har dock sovmorgon från filosofin imorgon eftersom läraren är på älgjakt... Skönt! Minns inte vilken lektion vi börjar med då, men det visar sig!

Jag har fruktansvärt ont i magen och vill helst inte lämna min plats på mage i sängen. Men jag antar att jag måste röra på mig någon gång.

Hm...

Kommentarer
Postat av: Alce

Du är alltid duktig!

2008-08-31 @ 16:21:31
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0