...

Okej. För att förtydliga allt. Den här dagen suger! Min dator kommer snart att få fuktskador efter alla tårar som droppat från mina ögon ikväll. Nu ska jag gå och fixa kvällsfika för att jag fick en värdelöst äcklig middag. Och det är hur mörkt ute som helst och klockan är knappt nio. Jag vill inte jobba på McDonald's, jag vill inte ha något jobb alls för tillfället. Men jag vill ha en jävla massa pengar. Så jag funderar, när jag fått mitt schema och sett hur det ser ut, att kanske försöka jobba en extra dag i veckan. För att jag vill bli så jävla rik och kunna dra riktigt långt här ifrån när det väl är dags. AAAAARGGH!! Jag vill inte gå i skolan, skolan hatar mig. Jag tror verkligen det.

I love pms

Kommentarer
Postat av: Alce

I love you!

2008-08-26 @ 21:22:12
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: mary

hördu sluta lipa nu olli! Vill se en glad bruppa :) Läs min kotext igen vetja ;)

2008-08-26 @ 23:35:16
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0