God morgon

Har nyss ätit frukost. Mackor och... O'boy! Hur länge sen som helst jag sörplade den underbara onyttigheten till frukost, men idag blev jag bara sjukt sugen. Och det har sina anledningar. Nu äter jag jordgubbar för att göra det lite nyttigt, liksom.

Idag ska jag till stallet, ska hoppa Malle och sen titta till Lemon och mata henne lite. Har fotograf med mig också, så äntligen får jag lite nya ridbilder på mig själv. Det brukar oftast vara jag som är fotografen annars.

Nu ska jag checka mitt konto och se hur mycket pengar jag har, så blir det kanske en bärbar dator så småning om... Kanske. Jo. Jaaaa..!

Har väl inget mer spännande att skriva, det blir stängning ikväll i allafall. Workwork!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0