Paradisbadet

Idag skulle jag, Dado och Ida åka till Paradisbadet. Men Ida vaknade upp med världens nackspärr, så hon stannade hemma. Men Dado och jag åkte! Vi lekte som barn - gjorde volter, hoppade från trampoliner, åkte på konstiga sätt i ringarna, snurrade varandra... Och såklart badade vi bubbelpool. Vi hade riktigt kul! När vi kom hem åkte vi till honom och åt mat, sedan hem till mig och där däckade vi i min säng. Sjukt trötta vi är efter den här dagen! Ska snart sova, jag ska upp och jobba imorgon. Börjar i och för sig inte förns 11, men det är ju alltid skönt att vara extra utvilad för en gång skull. Jobbar till 20:30 och är det någon dag jag önskar att vakna upp med 40 graders feber så är det imorgon. Är inte alls peppad att gå till jobbet efter en och en halv veckas "semester". Men det är bara att ta på min trevliga, leende fasad och låtsas som att jag älskar alla kunder. Det brukar funka! Ska komma ihåg (hur jag nu skulle kunna glömma...) att försöka byta bort arbetet på söndag, känner att det kommer att bli väldigt jobbigt att jobba då. Mm...

Jag har irreterande nog kvar vatten i ena örat och det vill inte försvinna, trots alla försök med handtryck och tops... Kanske försvinner under natten om jag sover på det örat? Mina linser och ögon mår inte så bra just nu, har både badat med dem (och jag kollar alltid under vattnet) och sovit med dem idag. Not good! Därför ska jag äntligen plocka ur dem alldeles strax. Har ett blåmärke på smalbened efter badandet och asont i ryggen efter att ha suttit konstigt. Nog med whining!

Klunkade nyss i mig en halv liter O'boy. Har fått en riktig O'boy period, vilket inte är bra. Är ju inte direkt nyttigt... Men jag ska väl passa på, när skolan börjar, börjar rutiner och då blir det diciplin!

Sovaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0