Regn, duktig och fnitter

Idag har det regnat hela dagen. Jag såg ut som en slickat katt. Vi hade Internationell Ekonomi på morgonen, skulle tydligen bli en tuff kurs med mycket plugg... Men sånt älskar väl nördar, som jag? Ehum, vi fick en läxa också. Efter lunch hade vi Filosofi, startade blogg och sånt. Även där fick vi en läxa, så nu har vi fått läxa för alla tre lektioner vi har haft den här veckan. Snacka om att mjukstarta hårt!

Och vet ni då! Duktig som jag är så gjorde jag klart filosofin efter skolan! Jag är så stolt över mig själv att jag skulle vilja ge mig själv en puss. Puss! Fan vad bra jag är! Läxan vi fick i IE tänkte jag göra på söndag plus läsa igenom företagsekonomin lite mer. Bra, som sagt!

Elin och jag var ute och promenerade ikväll, vi gick i drygt en timme och vi hade tur, för det regnade inte! Sedan kom jag hem och lagade Quinoasallad åt mig om mamma. Var väldigt gott, för jag var jättehungrig!

Nu är jag egentligen alldeles för fnittrig för att kunna skriva, men jag försöker, hihi. Imorgon ska vi leka, eller något. Sedan få schemat (äntligen!) och så skulle A-B bjuda oss på fika. Alltså, vad har hänt med kvinnan? Hon är snäll mot oss helt plötsligt. Fast det kanske bara är något i början av terminen, vad vet man...

Och nu har jag numera Halebop, så nu kan alla kommunicera med mig också! Call me, call me! Hihi.

Jag rensade lite sms idag och hittade det här;
"Omg vad kåt du är!"
Och så nästa sms;
"Lat ska det vara!"

T9 kan vara lite busigt ibland.

Mjau! Hihi, puss på min sötmunk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0