Satisfied

Den här dagen har inte kunnat börja på ett bättre sätt! Jag kommer till och med gå och flina nöjd på jobbet hela kvällen.

- Du ser sönderknullad ut.
- Haha, var det där en komplimang?
- Ja!

Nu ska jag ta och göra något åt mitt crackhoriga utseende, för klockan 4 börjar en ny kväll på Donken. Tror att det blir en lugn kväll, men man ska aldrig säga så... Lär väl bli världens rush vid middagen för att ingen orkar laga någon mat en grå och blåsig söndag som denna. Vi får väl se! Å andra sidan går tiden bra mycket snabbare när det är mer att göra.

Igår lekte jag med Elin. Vi åt nudlar och ritade nakna människor. Min bimbobrud fick asstora bröst och sen gick jag lös på en muskulös kille med ett jävligt stort paket som jag gav till Elin. Vi var även och köpte godis på Godishuset - tradition. Vi flirtade lite med en handsome kille som satt i kassan och nog raggade han tillbaka. Som när jag gick tillbaka in igen för att köpa en dricka, jag kom på att jag var törstig. "Hade du glömt din törst?"

Joru, min törst efter dig.

Oh no! Nu kom min lillebror hem och snodde duschen! Han kan duscha i flera dygn så jag får väl fräsha till mig på något annat sätt. Fast... Mina jobbarkläder ligger där inne också. Blir tvungen att bryta mig in ändå.

We run this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0