Städat

Kan ju säga att mitt rum såg ut som ett jävla helvete. Fast under den senaste timmen har det utvecklats till det fina rummet jag egenligen har. Har rensat och slängt bland prylar som legat och samlat dam och tagit plats i allt för många år nu. Lika bra att bryta banden... Jag har damtorkat överallt och verkligen gjort fint nu! Det är bara en sak jag inte gjort - det är att rensa ur min byrå. Har så mycket kläder som jag aldrig använder och eftersom det är så ont om plats tänkte jag rensa bort hur mycket som helst. Sen ska Elin få en stor påse med kläder av mig som hon kan gå igenom! Men den rensningen blir ett lite senare projekt, nu är jag lagomt slut och hungrig efter den här timmens städande.

Men se så fint det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0