Work

Nu har vi slutat med de sena öppettiderna på McDonald's, vilket betyder att stängning fredagar och lördagar inte är helt sick. Det är liksom förvirrande att komma hem närmare 04:30, se solen gå upp och möta tidningskillen på gatan. Dessutom är man helt slut efter 10 timmars arbetande och man blir inte piggare av att de sista timmarna tillbringas med en restaurang fylld med fyllon från krogen. 

Ikväll kom jag alltså hem klockan 00:00, vi var snabba med stängningen - skönt! Nu borde jag sussa, ska upp strax innan 8 för att åka till stallet. För sen ska jag åka ut till Elin och leka med henne tills jag börjar jobba klockan 16:00.

Nu känner jag mig extremt kramsugen. Men inatt får jag klara mig utan kramar och någon annan slipper mina vassa armbågar. Och slipper dessutom att jag snor täcket hela tiden. Jag är kanske inte så snäll i sömnen :(

Nu jobbar jag bara lördag och söndag, sen är jag ledig i 4 dagar! Då ska jag slappa på ett nyttigt sätt. Jag ska träna, springa, äta nyttigt och sola & bada om vädret tillåter. Och massa andra mysiga och roliga saker. Tänkte försöka tigga till mig lite massage för min rygg är allt annat än hel just nu. Ska ta och fixa tid hos någon som kan kolla ryggen, för ibland kan jag nästan inte lägga mig ner och andas ut utan att det gör sjukt ont. Tycker dock inte om att lägga ut massor med pengar för att min insida ska vara hel och frisk... Men jag blir väl tvungen!

Annars är allt mycket bra. Jag... Trivs! Det är som att jag har hittat min takt nu.

Sov lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0