omtumlande dag

Haha, jadu Elin! Vilken tur på stan vi har gjort idag! Kul att känna sig som när vi gick i ettan. Två år sedan, vad tiden går snabbt alltså. Haha, ja inget förstör ju den här dagen i alla fall ;) Och hej hit och hej dit!

Har köpt lite småsaker idag också, eller ja... Jag har väl gjort av med nästan 500 kronor. Mmh, det blir så när lönen kommer. Aja, det var säkert nödvändiga saker! Till exempel en glitter eyeliner som jag testade nyss, den gillar jag skarpt! En hårinpackning köpte jag också, min är slut och mitt hår "ser ju ut att behöva det" (haha, Elin!). Och så några andra prylar, mmh!

Om mindre än tre timmar börjar jag jobba! Det blir roligt. Är dock lite trött, eftersom jag klev upp så tidigt som 08:00... Ringde och väckte Dado och vi pratade i två timmar, på den tiden hann jag ta ur alla mina kläder ur byrån, damtorka och vika fint in igen. Och så damtorkade jag resten av rummet också, vilken svinstia jag levt i ett tag alltså... Men jag är ju en gris också :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, underbar dag!

2008-12-22 @ 16:36:18
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: maria

ollibolli jobbar för fulla muggar nu haaa :D

märrybärry sitter hemma i soffan och pillar på sig själv, mahaha ;)

2008-12-22 @ 22:41:39
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: sofia

aaaw=) vem är din pojkvän förresten? någon man känner?=)



haha tack! kanske kommer körandes i driven någon dag då!;)

2008-12-23 @ 11:18:12
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0