mmh

Måndag eftermiddag. Jag känner inte för att göra något. Måste gå till optikern för att mina linser börjar ta slut,, orkar inte släpa mina ben dit. Borde gå en promenad, eller som jag sa igår - springa tills jag spyr, men det orkar jag inte. Borde plugga för att det är prov och ännu fler prov som väntar, det orkar jag inte heller. Jag borde rita till projektarbetet, men det känns inte lockande.

Jag vill sova. Sova bort november.

Jag har ont i ryggen, ont i nacken och ont i magen. As usual. Funderar på att reklamera mig själv.

Dagens skola har förflutit utan några hinder. Jag, Ida och Elin började bygga på våran dans med Ashlee Simpson - Outta my head. Jag tror att vi lyckades fylla hela 20 sekunder av låten med några moves. På filosofiprovet busade Elin och jag till det och råfuskade till oss ett varsitt VG. Hoppas inte att någon obehörig läser det här bara..! Lunch: Spahetti och köttfärsås utan smak. Och till sist - textkommunikation. Skrev klart min andra artikel och blev kallad för en snabb brutta av min lärare. I'm too fast. Men hon lovade att jag inte skulle bli arbetslös. Vilken tur jag har... Lite sms med pojkvännen också, då blir jag alltid glad i magen. Och i resten av kroppen för den delen. 43 dagar kvar. Snart har det gått exakt ett dygn sedan vi sa hejdå på Midlanda. Och det dygnet har känts som en månad. Ungefär 43 månader kvar då? Haha...

Nu ska jag smiska mig själv och typ... Plugga ekonomi. Linserna tar jag imorgon. Sedan pluggar jag lite annat och väntar in klockan 17.

Uh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0