foto?

När jag gick hem från skolan så lyste solen så otroligt fint. Blev då väldigt sugen på att hugga tag i kameran så snabbt jag kom hem. Men såklart så går solen in i några tunna moln och det var inte alls lika fint ljus längre. Men jag gick en sväng runt kvarteret och fångade lite bilder med mitt nya objektiv.





Bilderna går att klicka på!

Nu har jag precis ätit nudlar och är väldigt mätt och belåten. Sedan blir det plugg resten av kvällen! Jag känner mig faktiskt taggad! Börjar med internationell ekonomi. Lite textkommunikation på det och sedan tänkte jag skriva lite på mitt svenskatal. Svenskatalet som alla fick sån panik över för att det är nästa vecka. Men nu är det ändrat och vi ska ha det efter lovet istället, men vi fick om vi ville ha det till veckan som planerat. Och jag tror jag ska sikta på att kunna göra det på tisdag. Då har jag ju en sak mindre att tänka på under lovet :) För då vore det bra om jag kan köra fullt på företagsekonomin och religionen. Jaja, nog om min pluggplanering! Bättre att jag får något vettigt gjort än att sitta här och snacka massa förvirrande upplägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0