godmorgon

Ja, som ni ser så har jag ändrat det mesta på bloggen. Är inte helt nöjd för min header är ju typ tråkigast i världen... Men samtidigt gillar jag dess enkelhet och den fina spegeleffekten. Och så fullkomligt älskar jag fonten! Gissa vart den kommer ifrån? Något jag blev helt vansinnig på är att min profilbild vägrar att visa sig! Jag fattar inte! Det ska jag kämpa vidare med en vacker dag... Annars ska jag finputsa på lite andra saker. Känns som att jag tycker om svartvitt jao?

Jobbar 11-17 idag som sagt. Hoppas inte lunchen blir lika sinnes som igår! Fast samtidigt är det ju väldigt skönt på ett sätt. Nåja, det får bli som det blir! Efter jobbet ska jag åka till stallet och tömköra Malle, vore ju skönt om det inte regnade då. Men regnar det så regnar det, då är det bara att klä på sig!

5 dagar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/september/vinn-en-goodiebag-varde-hela-10-000-.html#comment



Var med och tävla om en grym goodiebag värde hela 10 000:-, detta får du inte missa, lätta tävlingsregler!

2008-10-05 @ 23:53:54
Postat av: Bea

goooodmorgon :D hoppas du får en jätte bra vecka

2008-10-06 @ 05:54:10
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0