lista!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ja, det händer!
Titta på dig själv i spegeln: Jaa!
Gnälla: Mjo, fast jag får dåligt samvete när jag gör det.
Skrika: Näe, ytterst sällan.
Sova: Ja, men det går rätt dåligt med det just nu.
Ha ångest: Allt för ofta, tyvärr... Mest över mig själv.
Skada dig själv med flit: Nej, men har faktiskt gjort.
Ta mediciner du inte borde ta: Näe.
Vilja dö: Ibland känns det så, men jag skulle inte vilja på riktigt.
Drömma mardrömmar: Ja, men inte så ofta.
Drömma sexdrömmar: Oja!
Ta droger: Näe, godis funkar bra!
Försöka vara annorlunda: Ibland.
Klä dig i svart: Ja, ofta! Det är snyggt!
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Jao...
Röka: No!
Ha sex: Att jag brukar!
Ljuga: Vita lögner händer.
Hata folk: Jag kanske uttrycker mig så, men jag hatar nog ingen.
Lita på folk: Inte ofta, det är få jag litar på.

VEM:
Saknar du: Dado!!!
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Elin kanske jag nuddade?
Vill du slå: Elin, mohaha!
Kysste dig sist: Dado!
Vill du kittla: Dado!
Kramade du sist: Ida!
Vill du prata med: Dado..
Skrek du på sist: Kanske nån i familjenj?
Vill du vara som: Som mig själv?
Sårade dig sist: Jag själv.
Vill du bli galet full med: Ida!
Gjorde dig riktigt glad senast: Dado!
Fick du sms från senast: Dado!
Ringde dig senast: Det minns jag inte.
Är snyggast på jorden: Jag?

HAR DU:
För många vänner: Tillräckligt.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: Njae...
Någon fysisk sjukdom: No.
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Jao!
Brutit några ben: Näpp!
Några piercings: Öron och navel.
Egen dator: Ja!
Bra självförtroende: Ibland.
Kysst någon: Jaa! Och jag längtar så mycket!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp!
Bjudit ut någon: Njae.
Varit kär: Jag ÄR kär!
Dumpat någon: Jao.
Stulit någonting: Nej, eller kanske en penna i skolan...
Lämnat landet: Till Finland och till Norge!
Tuttat eld på nått: Noo.
Gjort något olagligt: Kanske.

HUR:
Går du: Jadu, på fötterna.
Svarar du i telefonen: "Aah, det är Olivia"
Fördriver du tiden: Dator!
Mycket pengar har du: Lite på kortet, lite mer på sparkontot!
Tjänar du pengar: Lön från McDonald's, studiebidrag.
Ofta diskar du: Ibland.
Ofta städar du: Allldeles för sällan!
Många stör du dig på: Ganska många...
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är redan något.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Japp.
Att folk tycker om dig: Absolut, jag vet att folk tycker om mig!
På ett liv efter detta: Kanske.
Att fiskar kan tänka: Ja, det är nog möjligt.
Att du kommer leva länge: Ja, det tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0