tisdag

En ytterligare seg dag. Det enda vettiga jag har gjort idag är stallet, red ut på en pigg Malle med Ida och Qlintan! Det var roligt, synd bara att inte vädret var lika härligt som klockan 8 i morse då jag var ute på en rask promenad! Och annars idag då... Jag har pratat med Dado i närmare tre timmar och under den tiden försökt fixa The Sims, men skiten vägrar funka och det blir inte bättre av att jag har min vecka i veckan, då blir ju allt tusen gånger värre! Men jag ska strax försöka igen och spelet ska inte få besegra mig! Öhm, jag har även sett på ett sjuuukt bra avsnitt av Gossip Girl! Skulle kunna se det igen bara för att...

Alltså jag vet verkligen inte hur man använder sin lediga tid. Jag är inte van att vara så ledig som jag är just nu. Liksom, jag har alltid haft tusen saker att göra och nu har jag kanske bara ett par saker som skulle behövas. Tusen saker mot ett par saker. Mhm, det är en jäkla skillnad! Och jag blir så jäkla slö! Liksom, jag skulle ju kunna använda den här lediga tiden till att göra något spontant, något roligt... Men nae, jag ligger framför datorn som värsta tjockisen och rör mig inte ur fläcken! Men kanske är det just det jag behöver göra... Bara få låta min tid spenderas på ingenting, för att jag aldrig brukar kunna göra sånt. Ja, så är det! Och jag älskar det!

Innan jag sover ikväll ska jag i allafall damtorka, plocka, damsuga och allt vad städa heter. Om inte The Sims vill funka den här gången, för då sitter jag nog med det till midnatt.. :) Åh, jag är en sådan nörd! Jag har nog fyrkantiga ögon nu. Det är dem som är krejjen! Sitter och lyssnar på Eric Prydz - Pjanoo som är min nya spela-dygnet-runt-på-repeat. Så imorgon är jag nog less ska ni se. Och på tal om imorgon så ska jag ha två teorigrupper imorgon, samt göra klart mitt lilla fotouppdrag... Annars så ska jag sitta framför min kära dator (jag tänkte på det igår - datorn och kameran är mina bästa köp någonsin!) och nörda mig ytterligare samtidigt som jag räknar ner timmarna...

Älskling, vi glöder inte ens - vi brinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0