Mjölk

Jag har börjat dricka mjölk som bara sjutton! Mjölk till allt, åh jag älskar mjölk! Vet inte riktigt vad som fick mig att börja dricka så jäkla mycket, kanske för att jag knappt gjort det på en lång tid av någon anledning. Mjöööölk! Bara så ni vet!

Ja, jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen ungefär. Gick super att stänga, riktig girlpower! Fast jag har ont på varanda tänkbara ställe på min kropp och det ska bli skönt att lägga sig snart. Helst skulle jag vilja krypa ner i en nybäddad säng med en gosig sötmunk! Och på tal om munkar så åt jag nyss en munk, från McDonald's! Fast den var inte lika söt som min sötmunk!

Den här dagen har inte varit så jäkla bra, men den blev bättre mot slutet och det är ju bra! Imorgon ser jag fram emot! Först tänkte jag kliva upp och städa mitt kaotiska rum (så jag inte skrämmer iväg Ida...) innan jag drar till jobbet 11:30-16:30. Efter jobbet ska jag ta med mig min Ida till stallet, vi ska fota och leka med hästarna! Sedan ska vi hem och fixa oss, äta godis, snacka skit och sedan dra oss ner till krogen! Det ska bli kuuul och jag längtar!

Jamen, då säger vi väl godnatt då!

Det ser ut som att jag tar mig mellan benen. Ja, tänk om jag kanske gör det!?

20 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0