Trött

Idag hade jag tänkt att var jätteduktig och plugga en massa. Vi hade bara en lektion idag, så jag tänkte gå hem och sätta mig med en massa ämnen. Men så gick jag på stan och hittade lite saker och gjorde av med alldeles för mycket pengar. Men jag är trots allt inte pank ännu - jag älskar mitt jobb. Nåja, jag kom hem och tänkte plugga iallafall, men jag somnade nästan när jag läste eknomin. Så jag la och mig sov en stund och nu är jag helt körd! Ska sova tidigt ikväll, typ 7. Dels för att jag behöver sömn (har somnat 2 de senaste två nätterna) och dels för att då är det så nära nu! Imorgon kan jag säga att det är imorgon! Jag är en lycklig Oliv!

Nu ska jag se om jag kan fixa någon mat, sedan ska jag försöka läsa lite igen. Men skiter det sig så sover jag istället.

Knappt två dagar kvar..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0