april, april..!

Hihi, jag lurade Dado idag! Stackarn, han fick nästan en hjärtattack.

- Alltså gubben... Jag skulle haft min mens i fredags men jag har inte fått den än...
- Jaaa, men den kommer!
- Joo, men jag tror att jag är med barn och...
- Neejnej.
- Men alltså... Jag har testat mig.
- Köpte du ett test?
- Jaa... Och..
- Vad visade det då?
- Att jag var gravid..!!!! *händerna för ansiktet* (mest för att jag höll på att börja asgarva, men även som "panikeffekt" ;)
- VAAA!?!?!?!

Jag ser Dados panik i ögonen men precis när jag börjar asgarva "April, april!" så fattar han och han skrattar även han. Det är nog första gången jag lyckats lura honom ;) Haha, det var riktigt roligt! Det var många tankar som gick genom hans huvud de få sekunderna...

Dagen har varit bra, hade bara en lektion. Vi kollade busstider och sånt till vårat studiebesök, som vi ska göra i Sundsvall. Sedan gick jag och Ida och åt lunch på Kina! Gott, men jag blev asmätt... Innan vi åkte bussen hem gick vi en sväng på stan. Jag köpte 10 par strumpor, det behövs! Ska slänga varenda par jag har nu... Vi blev tillfångatagna av en såndär kille som står och säljer mobilabonemang och grejer... Det var dock inte Telenor den här gången, utan The Phone House tror jag. Det enda jag minns att han sa var "FAAEEN VA NIIICE..!". Jättenice, du.

Nu ska jag ta en powernap, är jättetrött och har lite huvudvärk :( Sedan måste vi städa lite och jag måste plugga. Och packa, inför långhelgen i Ljusdal.

Pöss

Kommentarer
Postat av: mln

Haha jaa! =D

btw, lite småelakt aprilskämt :D haha stackarn!

2009-04-04 @ 17:11:09
URL: http://mlajn.blogg.se/
Postat av: mln

hahaha alla killars skräck! :D

2009-04-05 @ 23:26:33
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0