friday!

Fredag idag, det är ju trevligt! Tänkte att jag började 8 idag, men jag kom på att jag behöver ju inte gå på webbdesignen, då jag kan jobba hemma. Var dock väldigt pigg vid halv 7 imorse, så jag gav mig ut på en springtur! Skulle jag höra någon som gjorde något såndant förut skulle jag kalla honom/henne idiot :P Antar att jag är rätt idiotisk nu då... ;)

Det blir alltså bara småföretagande för mig idag, för textkommunikation har vi inte den här veckan. Men jag, Elin och Veronica ska jobba med psykologin på eftermiddagen, så jag blir kvar på skolan ett tag i alla fall.

Wiie, nu kom solen! Satt precis och tänkte - "Jag går inte till skolan om inte solen kommer!" Haha ^^ Den måste ha lyssnat på mig. Fast såklart hade jag gått till skolan i vilket fall, men man kan ju alltid luras för att få som man vill..? Ja, jag vet att jag är lite onormal som sitter och pratar med solen, men säg när jag någonsin varit normal?

Efter skolan så blir det lite städning här hemma. Och så måste Dado och jag handla! Matmatmat, alltså nu när jag börjat träna lite mer så tänker jag på mat nästan hela tiden, och äter massor gör jag också ^^ Me like, jag älskar mat! Haha! Ikväll blir det tacos och nu vattnas det i munnen på mig... *dreggel* Och imorgon ska vi äta middag hos mampa - GRILLAT! *drunknar i mitt dreggel*. Okej, det räcker nu..! Haha!

Här får ni två supersnygga poserpix av mig! Bara för att den här dagen är super!


Kommentarer
Postat av: Annso

Ja visst är hon =) lilla hårbollen!

Dig verkar det ha hänt en del med! flyttat hemifrån och skaffat sambo minsan! =P

2009-04-24 @ 18:19:07
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0