måndag

Solen är en allt bra lurig eldboll alltså. Vaknade i morse och förälskade mig i den mysiga morgonsolen, tänkte att det skulle bli en varm härlig dag... Och så är det så att Dado och jag inte äger någon termometer, så här går vi på magkänslan. Och solen strålade på klarblå himmel, klart det skulle vara varmt! Men nej, knappt ett par grader var det. Brrr!

Hade musik och fick en rolig uppgift, att byta ut filmmusik i en scen. Jag tror jag redan vet vilken filmscen jag ska ta, kan någon gissa vilken film scenen är ifrån? Ledtråt: Hästar, vacker miljö, några såna som jag egentligen är (ja, jag är faktiskt en alv!) och ringar såklart! Sedan var det svenska, fick tillbaka en uppgift som jag fick VG på och det är jag nöjd med :) Hade sedan en lång lunch eftersom jag inte hade någon textkommunikation. Men jag hängde med Ida my Flower och Elin på deras engelskalektion istället. Den där praktikanten måste ha trott att jag var helt blåst och knäpp, för jag antar att hon trodde att jag hade engelska C eller något... Haha ^^

Efter skolan gick Elin och jag ner på stan och köpte matsäck, hihi. Veronicus kom och hämtade oss och sedan bar det av till Sundsvalls psykiatri. Studiebesök för Psykoligi B idag! Jag kan bara säga att vi lär ha haft det bästa studiebesöket ever, en sån jäkla bra snubbe vi fick prata med! Roligt att det faktiskt finns folk som engagerar sig i sina jobb och får ut det bästa av sitt arbete, sådant gillar vi! :)

Nu ska Dado och jag gå och solala! Ska bli skönt! Sedan måste jag dock hem och plugga... Har mycket saker just nu. Känns lite jobbigt dock, har inte pluggat på hur länge som helst känns det som :P Men nu är det bara att bita tag i den sista ansträngningen för gymnasiet!!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0