run

Efter att ha fixat klart Idas blogg och skrivit klart min svenskagrej satt jag och funderade på vad jag skulle göra. Vet inte vad som flög i mig, men jag diskade undan lite snabbt och sedan hoppade jag i träningskläder... Jag satte på mig iPoden och precis när jag öppnade dörren började låten Fall Out Boy - I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me (som alltid peppade mig vid träning förut!). Sedan sprang jag! Jag sprang inte långt och det tog inte så lång tid heller, men jag blev trött så det räckte för mig! Jag har liksom inte gjort det på typ ett år. Nu känner jag mig väldigt duktig, så jag ska toppa med lite situp's och sånt :)

Kommentarer
Postat av: mln

med mig är det bra =D små trött bara..

med dig då? :)

2009-04-18 @ 14:55:00
URL: http://mlajn.blogg.se/
Postat av: mln

duktig du är dåå :)

tänkte också gå ner på krogen och kolla läget nykter, men ;s

2009-04-19 @ 00:42:00
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0