skolan

Sitter på skolan i den skruttigaste datasal som finns. Snart hoppas jag dock att medias datasal är ledig, för jag måste göra lappar och biljetter till studentfesten. Framtidstema... Jag ska nog inte gå, tragiskt nog. Jag har helt enkelt inte någon lust och dessutom fyller min gosigosi år! Jag vet dock inte vad jag ska köpa, hjälp! Några förslag? Ska i allafall baka honom en smarrig tårta :)

Har haft psykologi nu på morgonen, nu har vi hål och sen lunch. Avslutar dagen med prov i småföretagande (gulp). Svenskan slipper vi eftersom vi ska gå på teater ikväll. Gökboet. Det blir säkert roligt! Innan teatern måste jag fixa lite saker, lite skolsaker och ringa ett samtal typ. ´

Elin och jag i en skruttig datasal, me like. Hon lyssnar på någon musik som jag inte vet vad det är. Men den låter ju soft. A Little Respect - Erasure tror jag att den heter.

Media nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0