snö

Jaha. Det snöar ute, det var ju treeevlish. Härligt, härligt! Underbart! Ja, ni fattar. Såklart, när jag äntligen ska åka till stallet så snöar det! Det är inte förns klockan 5, så jag hoppas att det ger sig.

Fram till dess ska jag inte göra roliga saker. Jag ska tvätta klockan 11. Jag ska städa, städa, städa och städa lite till under tiden. Tänkte skriva en svenskauppgift på en halvtimme eller nåt, för längre tid tar det nog inte. Ska väl laga lite mat också, sedan hoppa i ridbrallorna innan Amanda kommer och hämtar mig. Efter stallet ska jag duscha. Sedan ska jag pilla på Idas blogg och eventuellt en till. Kanske min egen också. Något ska jag göra klart idag i alla fall!

Har nyss ätit en gowd frulle. Med fiiil och världens godaste müssli från Lidl. Och lite hallonsylt på det, smask! Annars då... Min bränna är sexig och näsan har blivit sådär äcklig. Flagnar asmycket. Fast Dado är värst, ni skulle se hans panna alltså! Ser ut som att han har plasthud.

Najnaj, nu måste jag plocka ihop tvätten och ta på mig något. Eller ska jag gå till tvättstugan i morgonrock kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0