soligt

Mmh, den här dagen är en fin dag! Klev upp vid halv tio, gick ner i tvättstugan och bokade en tid. Sedan åt jag lite frukost innan jag gav mig ut på en promenad. Det fick bli en såndär promenad när fötterna får gå och man bara hänger med... Jag hamnade vid Ica Kvantum och gick förbi Erika, såg att hon var ute med Tuva så jag gick och hälsade på dem! Det slutade med att hon följde med mig hem! Fast vi stannade på Coop för att jag va sugen på frukt... Det blev även en ask jordgubbar som vi satt och mumsade i oss :) Gott!

Nu har jag ätir lunch och om ganska precis en timme ska jag väl bege mig ner med all tvätt. Det är mycket att tvätta idag, massor av kläder, sängkläder och handdukar. Men när det är gjort är det så skönt :)

Ikväll ska jag och Dado grilla I guess. Vi får se var och hur... Men något blir det väl! Hoppas att vi för en gångs skull har tur med engångsgrillen bara... Grr.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0