torsdag

Grått, grått, grått är det ute. Vilken tur att jag är en regnbåge! Eller ja, inte i klädväg, men jag känner mig som en regnbåge! Trots en spänd nacke och en pyrande (haha) huvudvärk så verkar det inte vara något som kan störa mig just nu. Ska snart ta min kära cykel jag tog hem från mormor och cykla till Coop - för jag vill ha godis! Och det är så billigt där nu, då måste man ju.

Dagen har varit soft, lite långtråkig men det är ju jag själv som valt det. Har varit på stan en sväng med Ida, köpte en ny deodorant, en ansiktsrengöring och sminkborttagningslappar... Vi hann även med en snabb korv innan Ida fick springa till bussen, jäkla segtanta som skulle ge oss korv! När jag kom hem tog jag en varm dusch, det var ju inte nådigt väder ute. Kändes ungefär som att bli sprayad med vatten i ansiktet, pssh pssh.

Mina nya skor. Me like!
Oliv + några centimeter = Ja, ni vet! Jag kan snart plocka ner en riktig regnbåge!

Nu ska jag klä på mig kläder efter väder och hoja till Coop! Ska sedan bosätta mig i soffan och se om det finns något intressant att titta på den här skärtorsdagen. Annars får jag väl surfa vidare med min Vaio. Vad jag tycker om min dator alltså!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0