varm dag

Började dagen med en promenad innan frukost. Jag blir alltid så otroligt sugen på frukost när jag är ute och går på morgonen, så jag går och fantiserar om vad jag ska äta när jag kommer hem, haha! Det blev i alla fall fil och müsli med en banan som fick äran att mätta min mage i morse!

Hela förmiddagen satt jag med webbdesignuppgiften... Att göra en egen hemsida. Det går riktigt bra och det är faktiskt roligt - det handlar ju om design! Men det kräver lite nerver för att göra det, för det blir i stort sett aldrig rätt :P Så det är bara att klicka fram och tillbaka, ändra en bokstav, fixa, peta... Ja, det är krävande!


Adobe DreamWeaver. Det är med de här CSS koderna jag pillar med.

När jag fick nog åt jag en skål gröt och surfade lite. Men jag fick myror i baken och var tvungen att göra något. Så jag tog min kära cykel och tog mig till stallet, med ett stopp på Ica för att köpa morötter. Hälsade på lilla Lemonplemon, sötnosen :) Matade henne med nästan ett kg morötter, några fick hon i krubban. Haha :)









Kommentarer
Postat av: sandra

superfina bilder på lemon=) sparade ner en till datorn o har som skrivbordsunderlägg nu=) vi ska debutera i Timrå på söndag.. wiih.. håll tummarna!!

2009-04-24 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0