Grr...

Orkade aldrig kliva upp i morse och rida, haha! Så det blev en kvällstur till stallet och jag red Lemon på banan. Kunde inte låta bli att ta några språng på några hinder som stod uppställda, åh vad kul det var! Längesedan jag hoppade nu. Några bilder blev det dock inte, igår spöregnade det och ikväll var det ju mörkt. Men men, jag ar ju några i alla fall :)

Dagens arbetspass SÖG KUK bokstavligt talat. Jag blir sällan så arg så att jag vill skrika, men... En viss person har gett mig pikar och skit hela jävla dan. So pissed.

Nu är jag assugen på att shoppa kläder. Ska nog till Birsta på lördag! Wiie. Ska på Hööks och köpa ridvantar, ridstrumpor och ridbyxor. Och så kolla på en hjälm (har mammas nu eftersom min blev stulen) också, men jag kanske köper det senare. Och sen vill jag gå i massa affärer och uppdatera min garderob lite, vad jag nu ska ha kläderna till. Jag menar, McDonald's kläder är ju det enda jag har på mig i princip, förutom pyjamasen. Kanske ska köpa en ny pyjamas då? ;)

Imorgon jobbar jag 16-21 och innan jag börjar ska jag på stan, rida och ringa lite samtal. Jaowpp.

Nattih.

Kommentarer
Postat av: Maria

vem har gett dig pikar? VEM SKA JAG SLÅ? :( huvva! =(

2009-08-28 @ 00:51:55
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hööks, har många bra och billiga grejer :D

2009-08-29 @ 15:57:07
URL: http://aaaammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0