Hoppla.

Det blev ingen ridning, det började liksom att spöregna lagom tills jag slutat jobba. Åkte runt med Dado och Pontus till diverse bilställen. För jag har väl berättat att Dado köpt en bil!? Eller det kanske jag inte alls har gjort :p Men det har han i alla fall, i förrgår. Han, pappa och jag åkte mot Sundsvall och när pappa provkörde trodde jag att vi skulle dö. Helt ärligt, jag har aldrig tänkt så mycket på vad som händer om det skulle säga pang. Mycket läskigt. Men jag överlevde och bilen blev Dados! En Saab 9000, brum brum!

Men back to hästsnacket. Ingen ridning, nej. Men jag åkte ut och pysslade om Lemon, som var så söt så :) Imorgon tänker jag rida vilket väder det än är. Ska åka ut på morgonen innan jag börjar jobba (börjar 11). Tänkte först rida efter, men det skulle vara skönt att bara få komma hem när jag slutar 18:30. Laga mat och slappa och inte behöva göra något. Så blir det, yupp.

Dagens pass, 10:30-15:00 var hur jävla segt som helst. Benen höll på att vika sig hela tiden och jag drabbades av gäspsjukan. Jag tror, eller jag vet, att det har något att göra med en viss person.

Nu ska jag ta och lägga mig, så jag orkar upp till stallet imorgon :)


Bild från förra sommarn. Blondie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0