let it rock


Lil Wayne - Let It Rock

Dado och jag gick på en promenix runt Nattviken ikväll. Det var lite kyligt i början, men när vi fått upp värmen så funkade det fint! Fortsatte upp till mampa för att hämta en ljusslinga vi ska testa att ha under soffan. Dado har satt dit den nu, ser rätt coolt ut. Den kan både blinka och fada, men jag föredrar när den bara lyser. Man blir liksom lite kokooo när den blinkar O.o

Nu sitter jag och lyssnar på musik, me like. Lil Wayne - Let It Rock. För att ta en break med mitt Michael Jackson lyssnande. Är typ den enda musiken jag har lyssnat på de senaste veckorna.

Yeaow! Imorgon ska jag och mamma plocka blåbär och hallon! Mumsiih.

Näe, ska ta och komma i säng nu. Först ska jag kolla min navelpiecring, den har inte mått så bra den senaste veckan :S Badade den i koksaltlösning och opererade lite, sedan satte jag på ett plastplåster för att hålla skit ute. Hoppas att den ser bättre ut nu, för det är liksom inte så kul. Dessutom har den börjat göra ont och det har den aldrig gjort förut.

Tjoobree.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0