sen middag

Ja, för ungefär en timme sedan satte vi oss och åt. Det blir så ibland :p Testade att göra köttfärslimpa, första gången för moii. Till det kokt potatis, gräddsås (pulver..) och lingonsylt! Det blev faktiskt gott ^^

Jobbat idag, inte lika varmt som i helgen tack och lov. 12-17, sedan gick jag hem och läste HP. Kan inte sluta, det är så spännande nu. Samtidigt vill jag inte att boken ska ta slut (det är sista boken), för då tar ju allt... Slut! Jag har ungefär 150 sidor kvar och jag vill mala allt ikväll, men samtidigt vill jag dra ut på det... Har ju sträckläst alla 7 böcker och jag börjar bli lite... Hm... Konstig? För någon natt sedan drömde jag en så sjukt verklig dröm. Jag var Harry och Voldemort jagade mig. När jag varknade var jag helt säker på att det verkligen hade hänt, så jag tänkte "Nu måste jag akta mig för Voldemort!!!". Haha, sinnes. Snart plockar jag väl upp pinnar från marken och försöker förhäxa folk...

Imorgon är jag ledig! Då ska jag rida Wille, städa och kanske tvätta lite. Vet inte vad jag ska hitta på med Wille, vi får se vad jag är på för humör ^^ Jag hoppas faktiskt att det inte är så jäkla varmt, så vi inte behöver svettas ihjäl.

Dado, du är snygg som fan. Jag älskar dig!

"Top quality för 17 kr!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0