tisdag

Har nyligen kommit hem från Wille, där jag red en sväng på banan. Det blåste mycket och jag tror inte att Wille gått sen i lördags så han var hyffsat på tårna... Vi skrittade och jag gjorde mycket halter, halvhalter och lite bakdelsvändningar. Sedan körde vi trav i nedsittning, han flamsade lite men var riktigt fin emellanåt :)

Nu sittet jag och dricker Ramlösa Blåbär, hur gott som helst ^^ Tänkte ta och städa, men som vanligt så lockar det aldrig :p Dock så behöver jag inte plocka undan i hela lägenheten innan jag kan börja damtorka osv, för det gjorde Dado igår medans jag diskade. Det är ju bra i alla fall. Hade även tänkt att gå ner på stan och byta klösbrädan mot en klösstople istället (vill inte borra hål) samt köpa avmaskningsmedel. Men just nu känner jag inte för att fräsha till mig för en tripp till staden.

Läste ut HP imorse. Den sista boken var nog den bästa av dem alla. MEN JAG VILL INTE ATT DET SKA VARA SLUT! Buhu.

Mjeoooww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0