Wanna be startin' somethin'.

Jag vill... Göra något! Jag har insett att jag har slutat skolan nu och behöver inte plugga för än jag väljer att göra det. Det är nu jag ska leva livet, göra saker jag längtat efter.

Resa står högst upp på listan. Mitt drömresemål har alltid varit Nya Zeeland, där vill jag se Fylke som de bygde till Sagan om Ringen. Och så vill jag vandra och fota fantastiska bilder. Jag vill verkligen åka till Nya Zeeland! Men det finns mer... USA (besöka en riktig ranch och såklart strosa i New York). Afrika (jag vill åka på safari och fota). Irland (jag vill se det fina landskapet, besöka äldre byar och kanske få höra gaeliska. Gaeliska är något jag skulle vilja lära mig!). Australien (jag skulle gärna vilja göra samma roadtrip i som vi "gjorde" i tvåan! Festa, dyka i Stora Barriärrevet och se kängurus). Island (bada i blå lagunen och rida långturer förbi gejsrar på söta, lurviga islandshästar).

Aaahh... Where to begin? Fylla spargrisen?

The First Of Autumn



Den första av höstar som jag känner mig fri. En höst som jag utan tvekan kommer att klara av utan att bli deppad. Låten känns positiv, den lyfter mig framåt i vågor, ibland stora och ibland små. Det kanske bara är jag som slungas med i låten, men lyssna noga!

Nu ska jag gå och vara kreativ med lite smink. Jag älskar att sminka! Fast makeupartist är nog inget för mig. Även om det vore riktigt nice. Lovar bilder om det inte blir pannkaka av allt ;) Blir lätt så om man leker lite fööör mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

OLGA!!! <3<3

2009-08-22 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0