Lilla julafton.



Ikväll har vi varit hos mamma och pappa! Frida och Tommy var där en stund innan de drog vidare mot Umeå, förstår inte hur de orkar köra dit upp i det här vädret... Men det var kul att träffa knaskusin igen :) Strax efter att de åkt kom ELIN! Åh, min lilla nissa. Kändes som en evighet sedan jag träffade henne senast, men det var ju när jag var i Göteborg för några veckor sedan bara. Well, hon fick dela ut lite julklappar! Jag fick en kavel, två asbra bunkar (verkar som att mamma vill att jag ska baka?) men det bästa av allt - Mina glasögon! Har ju dom på avbetalning och betalar 500 kronor i månaden, men nu slipper jag det. Wiie :D Dado och jag fick lite pengar att göra något kul för också, det ska vi ta och göra!

Lite bilder innan kameran dog...


Pappa i Dados mössa ;)

Elin var tomte ^^

Dado med paket som innehöll...

..En perfekt mössa för min lilla invandrare ;)

Mampa.

Orre!

Hihi.

Julfika med glögg, lussebullar och pepparkakor!

Självklart måste jag åka med Elin i bilen, det var ju för fasiken första gången hon körde sen hon tog körkortet!! Vi cruisade runt stan innan vi for hem igen ^^ Så stolt över att du firrade det, Elin! :D

Nu ska jag ta en nattmacka och kanske se på en film... Imorgon måste jag upp tidigt och börja packa och greja. Har tvättid 11-15 och så ska jag träffa Fia under dagen och ha kattmöte. Innebär att vi lämnar Prada imorgon, mip! Hoppas att hon inte tycker att det är för jobbigt och att det går bra. Blir så nojig :S Funderar på om hon kanske skulle tycka att det är skönare att vara här hemma ändå... Fast då blir hon så ensam och det är också jobbigt. Åh, vad svårt! Men blir hon jättejobbig så får väl Fia köra hem henne igen. Jaja, jag oroar mig säkert i onödan :)

Klockan 16 börjar jag jobba och stänger... 05:00 lämnar vi Härnösand och far mot Karlstad! Tror inte att jag har någon möjlighet att sitta vid datorn de dagarna jag är borta, men det är faktiskt skönt!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Japp, så kan det vara!

2009-12-22 @ 01:25:48
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0