dagen efter

Jag vet att jag verkligen suger på att uppdatera, men ingen verkar sakna mig så det spelar ingen roll.

Ehm, den här veckan har varit bra på många sätt, särskilt tisdagen. Den första tanken var panik och irritation, men följden blev bra. Mycket bra. Det var verkligen på tiden, även om det har varit svårt att erkänna.

Och idag är det dagen efter våran första studentfest! Temat var yrke och jag kom som en kock (haha). Elin och jag åt pizza & kebabrulle hemma hos mig innan vi bytte om och hade våran egna förfest. Kändes faktiskt skönt att bara vara vi två just då, vi dansade, drack och sjöng. Strax innan halv elva gick vi ner till Genny's, vi sjöng "Min hatt, den har tre kanter.." på vägen dit, varför vet jag inte. Vi mötte ett äldre sällskap och dom sa typ "Är det kocken som kommer?" och jag tjöt av lycka för att de såg vad jag var för något ;) Vi kom till Genny's och där var det redan massor av folk. Fullt drag från första början och vi dansade sjukt mycket! Musiken var verkligen asbra och alla människor var så glada och roliga. Sämst var väl att NV vann 2 jävla poäng! Bah! Jaaja. Jag hade min julklappskamera med mig och knäppte väldigt mycket bilder... Kan säg att jag har ett par utpressningsbilder som är väldigt frestande att lägga ut. Man får väl ändå skylla sig själv!? Haha.. Det var i alla fall en väldigt rolig kväll!

Vaknade 10 i morse med lite huvudvärk. Jag har det ju väldigt bra, jag blir inte bakis förutom lite huvudvärk. Men jag la mig i soffan och åt chips en stund, så var det borta. Tog en lång dusch och kände mig väldigt pigg och fräsch. Halv två kom Elin och vi gick till dagens enda lektion. Jag behöver egentligen inte gå på lektionen, men eftersom vi skulle ha genomgång så var jag tvungen. Men när jag kom till skolan mötte jag min lärare och gissa vad... Vi har ingen genomgång idag, eftersom 98% av alla studenter ligger hemma i sängen nu... Galen jag blev då! Men jag orkade inte gå hem på en gång, så jag har suttit vid datorn och bara softat.

Bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir galen av att höra folk som inte blir bakis! ;)

2009-01-29 @ 19:54:11
Postat av: Fia

Jag är inne här o kikar flera gånger om dan! Fortsätt uppdatera :D

2009-01-30 @ 16:52:43
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0