lazy

Haha, jag måste nästan skratta åt mig själv just nu.

Jag vaknade 11:20 (!!) och insåg att det är vääldigt fint väder ute. Men jag fann liksom ingen ork till att organisera mig och ta tag i dagen, så jag gick upp och åt och sedan direkt tillbaka till sängen. Har legat och läst 100 sidor Harry Potter och nu lyfte jag upp datorn till sängen. Kan man bo i sängen tror ni?

Är lite putt på mig själv som inte tog till vara på den här fina, varma dagen. Men ibland behöver man bara ligga hemma i sängen en hel dag och bara slappa. Snart ska jag dock ta och damsuhga, sedan klä på mig. Elin kommer lite senare och då ska vi gå till Sandra :) Ska ta med kameran så att jag kan uppdatera bloggen med lite bilder, det är ju mycket roligare så.

Awoohii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0