transformers

Wiie, vilken bra film det var! Så jäkla rolig, men också lite spännande såklart. Måste helt klart ses, enligt mig!

Och så är det ju så typiskt mig att leva mig in i alla filmer och ta med dessa känslor i verkliga livet. Jag var övertygad om att Saaben var en Transformer och när som helst skulle det komma en Decepticons och försöka demolera oss... Ja, ni ser ju hur min hjärna (inte) fungerar ;)

Nu sitter jag, trots illamående, och proppar i mig godiset som blev över på bion. Är fortfarande lika sugen på mjölk. Men det finns fortfarande ingen mjölk. Imorgon måste jag köpa mjölk!!! Eller så kanske jag kan skaffa några kossor som kan ge mig mjölk när jag vill?

Imorgon är det saturdaaaay. Tog på mig en stängning imorgon, wiho... Börjar dock 17 istället för 16 så det är ju bra. Får se vad som händer under dagen, har hört att det inte ska bli så fint väder så sol och bad stryker vi nog.

Wih, tror att jag ska lägga mig och läsa Harry Potter nu ^^ Baow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0