hmm

Lite sorg faktiskt. Den bloggen som jag läst längst har nu efter lite händelser tagits bort. Det är Catya jag pratar om och jag har alltid gillat henne och hennes blogg, även om det kan vara svårt att veta hur man ska tolka den. Men men, det är svårt att vara anonym på Internet i dessa hightec dagar!

Jobbet gick bra, 11-21 gick faktiskt sakta men säkert framåt. Det måste ha varit den mest folktomma kväll på McDonald's någonsin för mig! Från klockan 17 så var det helt jävla dött alltså! Ujujuj... Imorgon öppnar jag, ska se till att inte bli så sen i säng, eftersom man får sova en timme mindre nu när det är dags att ställa fram klockan!

Nåja, nu sitter jag här i soffan och vilar benen... Skönt...

Peace.

Kommentarer
Postat av: mln

donken borde ha en speciell kassa för oss stamkunder! :D

2009-04-01 @ 23:20:04
URL: http://mlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0