emotionall

Hm, det blev visst sol nu? Det var ju svinkallt och molnigt nyss...

Idag har vi haft studentfotografering! Vi hade på oss mössorna och alla såg så... Studentiga ut! Det tråkigaste var ju att vi inte fick fortsätta bära mössorna, upp på hyllan igen bara. Snaaaart, om en vecka och två dagar, då får vi gå med dem dygnet runt! Hihi. Hmm, visste inte att det låg ett mordvapen i mösskartongen :( Min kartong ramlade och champagneglaset ramlade ut och exploderade! Fick en glasflisa slungad på mitt ben så jag började blöda och förstörde stumpbyxorna som jag köpt samma dag - typisssch! Jag som hört att de där glasen ska vara okrossbara? Hmm :p

När jag kom hem från skolan lämnade jag tillbaka bilen hos mampa och sedan gick jag en promenad! Nu har jag käkat tonfiskpasta och ska snart gå och möta Dado. Nu känns det ju ännu roligare eftersom det är soool! Hihi. Ikväll ska jag plugga massor, för jag vill få klart allt! Åh, tänk på tisdag, då har vi våran sista skolsak...!!!!

Igår hade vi ju våra festtal, hyllningstal. Jag skrev ett tal om min mormor som dog tidigare i år. Först började Elin med ett tal till mig! Jag började lipa på slutet och samtidigt skrattade jag jättemycket, åhå... Sedan höll några tal till klassen och sådant, vi blev lite tårögda allihop. När jag skulle ha tal hade jag tänkt att spela Somewhere Over The Rainbow i bakgrunden, men insåg att jag inte skulle kunna hålla tal så länge då, eftersom jag visste att jag skulle gråta. Jag ställde mig upp och skakade som ett asplöv, lite av nervositet men mest av att det var känslosamt. I slutet så fylldes mina ögon med tårar och rösten försvann, jag fick fram "jjjaag... kan inte... fortsättaa..." och så började jag att storbröla och försökte avsluta mitt tal. Då blev alla andra också tårögda! Det var även fler som hade sånadär gråttal, buhuu! Tur att Zacke bröt upp lite med ett jävligt roligt tal om hans bästa vän - Internet! Haha! Det var en mysig, men känslosam lektion. Vi fikade och hade trevligt också :)

Jag kan inte fatta att jag ska ta studenten snaaart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0