onsdag

Känner mig trött och... Uttråkad! Hade en lika meningslös lektion idag som igår, fast i psykologi B. Lyssnade på en redovisning på typ 15 minuter, sedan fick vi gå. Känns ju lite drygt att komma till skolan för en sådan sak, men men! Gick och åt lunch med Jenny innan vi gick upp på media och fixade lite saker. Kollade även hur det gick på provet vi gjorde i textkommunikation - MVG! Drog mig kvar där en stund, men sedan tog jag cykeln och bikade hem! Hade tänkt att gå på en promenad, men jag känner mig bara trött och seg just nu... Borde plugga, borde, borde... Småföretagandeprovet tynger ner mig alldeles för mycket just nu! Bleee...

Men usch, vad tråkig jag är! Ska inte vara neggopeggo inte, det blir jag bara trött av. Nu ska jag byta om och ta en härlig promenad, då kommer jag säkerligen bli bra mycket piggare! Ska köpa lite ny frukt på Coop på vägen hem, så kan jag mumsa på något gott när jag ska plugga :)

Jag har märkt hur mycket man själv gör sina dagar bra eller dåliga. När jag känner mig lite ja, som jag gör nu, då föreställer jag mig istället pigg och alert och gör något som känns roligt. Jag vill ju gå en promenad, men jag känner mig trött. Men om jag ser det ur ett annat perspektiv så vet jag att en promenad kommer att göra mig på G! Dessutom så handlar nog många sura miner och trötthet om lathet. Man blir... Förslappad! Se till av sov mycket och ge dig ut på den där promenaden som du egentligen inte "orkar" - det kommer kännas så mycet bättre sen, och lättare kommer det bli att gå ut igen. *PEPPTAAAALK*

*AAAAAHHH!* Brevbäraren kom med posten och jag blir alltid lika förbannat rädd när den dimper ner i hallen! Hjärtstopp, haha!

Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0