Bra dag.

Idag har varit en bra dag och jag mår bra. Är nöjd över att jag klev upp 8 och Dado och jag städade, känns alltid bra att göra något innan man börjar jobba. Gick snabbt att jobba, 11-14 är ju inte direkt så länge... Dessutom var det väldigt lugnt, inget drag alls faktiskt. Jag gick hem och bytte om innan jag hämtade Sandra! När jag gick ut till bilen så snöade det massor! Nu ligger det ett vitt täcke på gräsmattorna och det snöar lite fortfarande. Vilken skillnad det blir om det bara kommer lite snö, så himla ljust! Det är faktiskt lite mysigt även om det är blöt och kall snö :) Sandra och jag har suttit här hemma i soffan och bara snackat, så skönt att bara sitta och prata sådär. Har liksom saknat det, och saknat Sandra såklart!

Dado och jag lagade tacos ikväll, var riktigt gott ^^ Nu tänkte vi se på Gossip Girl sen ska jag nog göra mig ordning för sängen faktiskt. Jag börjar ju som sagt klockan 8 imorgon och jag är riktigt trött nu, att kliva upp i tid verkar ge resultat för tröttheten på kvällen. Skönt! Jag har ju alltid varit en morgonmänniska förut och det är så skönt att ta vara på den tiden.



Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0