Guess what?!

Det är äntligen blå himmel och sol! Tänk vad glad man kan bli av det :) Det var jättemysigt att jogga i morse när solen lyste på mig. Luften kändes ren, inte sådär äckligt fuktig. Jag har nyss ätit frukost och ska sitta och vila lite innan jag gör mig ordning för jobbet, börjar 11:30 såg jag nu. Jobbar till 16 och ska sedan hem och laga något smarrigt. Påtal om det så måste jag ta fram köttfärsen!

Och idag åker Wille iväg. Mip. Får åka med Anna och hälsa på honom någon dag :) Måste ju se till att tokhästen har det bra, hoho.

Ha en fin dag i solen nu då, jag ska tyvärr jobba alla soltimmar men shit happens :P

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill ha en med mycket ost, skinka, salami, oliver, bea.. hm nåågot mer? ja! en stor cola zero! men inte på pizzan..

2009-11-21 @ 10:17:39
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0