Kallt.



Det var kul att rida ut idag, men det var så jäkla kallt! Jag hade för lite kläder på mig och det påminner mig om att jag måste köpa en termometer. Jag gissar liksom hur kallt/varmt det är. Fingrarna och tårna var som isbitar, mina tumridvantar var blöta så jag fick ha tunna vantar som inte var så trevliga... Fick låna Erikas tjockare vantar en stund under turen som snällt var :) Wille var pigg och lite jobbig ibland, men han skötte sig bra i alla fall. När jag kom hem duschade jag hur länge som helst i skållhett vatten, det bästa som finns ibland!

Dado och jag gick ner på stan sen och vad ska man säga... Jag var taggad först, men när vi kom dit så somnade jag typ. Herregud, vilken otroligt tråkig stad Härnösand är. Baaah. Vi gick hem efter en stund och skrev en inköpslista, for till Coop och handlade. Nu har vi precis ätit och jag borde väl gå och diska. Sen ska jag sätta mig och söka ett jobb. Det gäller att vara lite effektiv, annars lägger man av helt.

Imorgon ska jag jobba! 11-14 bara, hoho. Snacka om mjukstart efter sjukan ;p Innan jag börjar ska jag plocka lite här hemma och kanske fota lite. Hann inte göra det idag innan det blev mörkt! Map, map. När jag slutat ska Sandra och jag träffas och hitta på något, blir roligt :D

En sak som inte är så roligt är att jag blir hästlös några månader framöver. Wille ska på träning i Sundsvall och jag har ingen pålle att rida :( Någon som vill ha en eller vet någon annan som vill ha en medryttare? Ska allt hitta en annan tokhäst som jag kan rida, annars blir jag ju galen!

Jajaaa, man kanske ska ta tag i disken..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0