Kan ni se mig bugga i en röd kjol?

Idol var nice. Men "världens bästa låt" låter så jäkla overdriving. Liksom. Det finns så många bra låtar att det skulle vara omöjligt för mig att utse världens bästa låt. Jag blir frustrerad på tanken av att välja en låt av så många bra! Trassel i hjärnan...

Näe, nu släpper vi det. Min favoriter var Erik och Tove.

Nu sitter jag och lyssnar på mina världens bästa låtar. Känner mig k r e a t i v. Är det fint väder imorgon ska jag åka ut till stallet och fota. Jag har små hästidéer som ploppar upp i hjärnan.

Här får ni en riktigt bra låt. Man blir glad av den! När jag låg i den värsta feberyran i förrgår lyssnade jag på den och ville börja bugga. Jag såg mig själv dansa i en såndär kjol som åker ut som ett paraply när man snurrar runt. Röd ska den vara. Feberyra, som sagt ;) Men på tal om dans så vill jag gå ut och shaka i min oanvända paljettklänning! Hade jag inte varit sjuk fortfarande så hade det skett ikväll. Så jävla hårt. Tyvärr kommer jag inte vara frisk imorgon heller så det får bli nästa helg. Aaaahh, dance, dance, dance for me tonight people!

The Kooks - Mr. Maker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0