Lust for blood.

Tove var bäst ikväll. Och kanske min favorit.

Har precis ätit ostmackor och druckit te. Fick asont i magen nu, antagligen för att jag inte var speciellt hungrig, bara sugen. Men jaja, det var ju gott i alla fall!

Här får ni en låt som jag av någon okänd anledning kom att tänka på i förrgår. Kom inte på vad den hette och blev sjukt frustrerad, det var liksom flera år sedan som jag lyssnade på den. Men med lite hjälp av en gammal vän så löste det sig :) Det är inte vad jag brukar lyssna på i vanliga fall, men just det här låten är faktiskt bra. Den är på japanska (I think..) - men lyssna! Jag gillar introt mest, lite creepy men bra också...

Gackt - Lust For Blood


Om en stund börjar Idol igen! Sen ska jag hoppa i säng, imorgon jobbar jag hela dagen lång...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tyckte också Tove var bäst! Fast Calle och Mariettes duett var ju helt freakin amazing. Höll på att avlida. Om Calle inte är kvar när vi ska gå då vet jag inte vad jag tar mig till.

2009-11-13 @ 22:18:26
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

Det tog sin lilla tid vill jag lova! Har haft inlägget uppe sen klockan 5!

2009-11-13 @ 22:22:57
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0