New Moon

Igår bokade Dado och jag biljetter till New Moon! Vi tänkte först att vi kanske kunde se Twilight-New Moon kväll på SF i Sundsvall, men de platserna tog slut så snabbt så de hann vi inte boka :P Dessutom skulle det kosta så mycket mer att åka dit osv... Men istället ska vi se en New Moon kväll här på Saga! Den börjar 12 på natten mot den 20e ^^ Då visar de inte Twilight innan, men vi kan ju se den innan vi går ner ;) Ska bli så kul! Jag började läsa om andra boken igårkväll, så jag ska vara riktigt inne till filmen.. Haha!

Nu ska jag göra dipp och skala morötter till Idol börjar!


Jag typ... Har han i min garderob. Avis eller?


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hur har din dag varit? :D

2009-11-06 @ 21:09:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0